Wednesday, August 27, 2008

PKR vs UMNO / Hijau vs Biru?

Hahaha. Tu yang aku buat lepas aku baca balik title yang aku tulis tuh. Kenape? Sebab macam tak patut je. Yelah, aku masih lagi remaja and belum boleh lagi pun nak mengundi, tapi dah tahu pasal politik nih. Apsal? Aaa... Ni effect daripada kawan2 aku kat sekolah tuh.

Ada lah 2 orang kawan aku ni minat sangat politik. Diaorang nih sepupu. Bagus sangat la tuh. Tanya ajelah pasal politik skang nih, diaorang boleh jawab. Aku tau sikit2 jer. Tu pun dengar citer dari orang. For me, aku tak kisah sangat pasal politik nih cuma... ntah ar. Nak cakap pun malas. Because mende2 nih tak ade kene ngena dengan aku pun.

Paling best tadi kat sekolah, kawan aku yang minat politik nih dok tanye, "Ijau ke biru?" hampir kat semua students kelas aku. Majoriti pilih warna midori. O0... ramai jugak peminat bulan rupa2nya. Aku? Ntah ar... No comment!

well, ni jer aku nak post? Haha... Baek aku layan Koike Teppei ngan Wentz Eiji daripada layan politik negara yang makin ntah ape2 nih!

1 comment:

Anonymous said...

aku la tuuuu hahaha
hidup hijau !! :P
nk url yg blog bi kau pls ? hehehehe