Monday, September 22, 2008

Things that I'm currently craving for...

Curik masa jap nak update blog... Hehe

Semenjak dua menjak ni, aku teringin sangat memiliki beberapa barang dan buku. Kalau buku tuh sememangnya dah jadik kawan aku...

Antara barang aku teringin sangat :-blogger-emoticon.blogspot.com

  • Nintendo DS (Black/Blue!) - Lama dah nak ni. Sejak beberapa bulan yang lepas! Ehek. Ntah sejak bila ter-addict-ed dengan video games.
  • Alex Rider's & The Power of 5's story books <>
  • CHERUB- a division of MI6- <-- lagi satu buku pasal kids jadik spy. Best~
  • A brand new, extra large space external hard drive. 5 hard drive kat rumah aku ni semua dah tinggal beberapa gigs je... mana cukup. Paling kurang nak lagi 10 tetrabytes!
  • Robin Cook's medical thriller!! Ni... best baca tapi harga blogger-emoticon.blogspot.com menakutkan....
  • Beg sekolah baru.... Haha. Beg yg tengah pakai ni dah uzur gila strap. Buku manyak berat..
  • Selipar baru kot? Untuk raya...
  • Oh yang wajib nya, aku nak 7 or 8 As untuk PMR aku!
Nintendo-DS Lite (Black)




Probably nih jer kot barang yang aku rasa aku nak...
blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

Nurul Syahirah Dzulkifli said...

woah byk nye kau nakkkkk ! hahaa ~