Tuesday, March 24, 2009

Kuiz Science Math! Esok

Esok ade kuiz science math. Aku tak bukak buku pun!!
Macam la dah cukup pandai! Asyik layan lagu NEWS je dari tadi.

Ish... setiap kali bukak lagu Kimi Omou Yoru and Weeek aku teringat lak kat kawan yg dah pindah ni. Kalau bukan pasal dia, tak penah la aku dengar lagu Kimi Omou Yoru. Eh, sesuai lak tajuk lagu ni ngan teringat-ingat aku pada dia. Haha. Kimi Omou Yoru = The nights I think of You. Gud luck study kat sana ya. Jangan lupa kami di sini.

Harap2 soalan2 esok semua boleh jawab.

Anyway, gud luck untuk basketball team esok.

11 comments:

Nurul Syahirah Dzulkifli said...

iskk rindu amirah jugaaaak
haha . ok ok . thanks .
kami team basketball akn berusaha sbaik mungkin ahahaha !

Anonymous said...

Hello,
Dah dapat ke jawab soalan semua. Semuga sukses.

Nadhirah Nazarudin said...

boleh tanye, sape anon nih?

Anonymous said...

Boleh, tanya..tak de hal. Anon ni maknanya anonymous.

Janganlah pulak tanya anonymous tu sape? Nama pun anonymous. Sya tak ada blog.

OK ke jawaban yang menyakitkan hati ni. Saya mesti awak kenal.

Nadhirah Nazarudin said...

kalau saje nak sakitkan hati, jgn menyemak kat sini.

Anonymous said...

Oops, sori eh. Janganlah marah. Jawaban je yang menyakitkan hati. Saya tidak. Bila nak update blog awak ni. Sya suka baca.

Ni anon lagi. Tapi ni anon yang tinggal kat bilik sebelah. Yang selalu belanja awak burger. Last sekali kat BK. Anon yang BSH le. tahu ke?

Dhirah said...

0o Anon BSH!

buat sakit hati?

kantoi ar abah~

Mulan said...
This comment has been removed by the author.
Mulan said...

sumi masen... t*** h***** masen..

wey cik dhirah.. mana video anak ku.. he he..

sayonara... sayo kangkong..

Anonymous said...

Komen siapa yang di delete tu. Anon ke?

Ni Anon Jawaban bukan dari Spore ye.

Nancz :) said...

ai mamiii
aku kah itu?
heeee :D
thanks, darl ! :)